Kyocera Document Solutions søger en Service Desk Agent

27. februar 2017

Som Service Desk Agent får du en vigtig rolle i vores serviceorganisation, da du bliver den første stemme, vores kunder møder, når de ringer ind til vores serviceafdeling. Af samme grund er det vigtigt at du som person er serviceminded og kan ”smile i telefonen”. Du vil blive involveret i udviklingen af vores serviceforretning, optimering af processerne samt sikring af den bedste kundetilfredshed

Som Service Desk Agent kommer du bl.a. til at arbejde med opgaver som:

  • Incident management
  • Request fullfilment
  • Asset Management
  • Back-up for sælger med info om kunderne.
  • Overførsler af informationer systemer imellem
  • Fakturering og afstemning af faktura
  • Tracking af leverancer

 

Serviceminded generalist med gode kommunikative evner
Du brænder for at sikre en optimal serviceleverance og administration. Du har erfaring i at kommunikere med kunder og gerne forhandlere.

Som person er du serviceminded helt ud til fingerspidserne og har øje for detaljerne. Du må meget gerne være ambitiøs og have en interesse i at optimere processer. Du har et højt energiniveau, et smittende humør og en positiv tilgang til opgaverne.

Desuden er du:

  • Detaljeorienteret
  • Lærenem
  • Hjemmevant i Officepakken, har en generelt god IT forståelse og er hurtig på tasterne
  • Tålmodig og fokuseret
  • En positiv og kreativt tænkende teamplayer
  • En humørskaber med en never-give-up-attitude

KVALIFIKATIONER & KOMPETENCER

  • 2-3 års erfaring fra lignende stilling er et plus, men ikke et krav.
  • Kendskab til service er et plus

KYOCERA SOM ARBEJDSPLADS
KYOCERA er en ekspansiv international virksomhed med en stærk virksomhedsfilosofi, som vi værner om dagligt. Vi har en fri, uformel og humoristisk omgangstone som grundlag for en seriøs og professionel opgaveløsning. KYOCERA Danmark er kendetegnet ved at have et omsorgsfuldt arbejdsmiljø, og hvor beslutninger tages lokalt.

Vi tilbyder blandt andet vores medarbejdere en konkurrencedygtig løn samt pensions- og forsikringsordning.

Rekrutteringen foregår i samarbejde med Jobindex.  Send din ansøgning sammen med dit CV til Tenna Schmidt hos Jobindex tsc@jobindex.dk mærket ” Kyocera Service Desk Agent” i emnefeltet senest fredag d. 17. marts 2016. Der vil blive indkaldt til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

OM KYOCERA
Som en førende producent af systemer til dokumenthåndtering markedsfører KYOCERA Document Solutions monokrome og farvenetværksprintere, multifunktionelle enheder (MFP'er) samt en bred vifte af softwareløsninger. KYOCERA Document Solutions Danmark A/S har hovedsæde i Glostrup, hvorfra vi sælger og supporterer KYOCERAs sortiment af dokumentløsninger i Danmark gennem et netværk af autoriserede distributører, partnere og forhandlere.

KYOCERA Corporation
KYOCERA blev grundlagt i 1959 og har hovedsæde i Kyoto og er nu en af verdens førende producenter af finkeramiske komponenter til informations- og kommunikationssystem-industrier.
Med koncernens nettoomsætning på mere end 12,3 mia. EUR for regnskabsåret, der sluttede den 31. marts 2016 og med godt 70.000 medarbejdere på verdensplan (pr. 31. marts 2016), er KYOCERA blandt de 500 mest velkonsoliderede virksomheder i hele verden (BusinessWeek). De mange datterselskaber i Europa er dedikeret til salg og markedsføring af laserprintere og kopimaskiner/ multifunktionelle produkter, såvel som kontordokumentløsninger, mikroelektroniske komponenter, fin-keramiske produkter og solcelle moduler. Alle KYOCERA virksomheder verden over følger en unik ledelsesfilosofi, der har til formål at integrere sociale og miljømæssige ansvar i alle aspekter af virksomheden.

Læs mere om KYOCERAs filosofi...



Scroll to top